Vedä

Liiketoimiehtot

Osto, toimitus ja palautukset

Hinnat ja maksuvaihtoehdot

Maksu suoritetaan Klarnan (maksuportin tarjoajan) kautta. Maksu tapahtuu salatussa yhteydessä ja PCI-sertifioiduissa palvelinympäristöissä. Luottokorttitietoja ei koskaan voi nähdä tai löytää kukaan muu kuin sinä asiakkaana ja Klarna. Maksujärjestelmä täyttää kaikki voimassa olevat standardit ja lait. Luottokorttitietoja ei koskaan voi nähdä tai löytää kukaan muu kuin sinä asiakkaana ja Klarna

Toimitusaika A-Hjortilla

A-Hjort pyrkii toimittamaan tilauksen mahdollisimman nopeasti. Paketti lähetetään matkaan muutamien arkipäivien sisällä, joten ostaja saa tilauksensa 3-8 arkipäivän kuluessa.

Mikäli ostajan tilaama koru ei ole varastossa, voi kestää useita arkipäiviä ennen kuin tilaus saapuu toimitusosoitteeseen. Kiiretilanteissa tai lahjaksi tilattaessa on aina mahdollista ottaa yhteyttä A-Hjortiin saadakseen tietoa siitä, voiko korut lähettää samana päivänä.

A-Hjort pidättää oikeuden viivästyksiin, jotka voivat johtua kuljetusyhtiöistämme

Tavaroiden vaihto ja palautus

Jos haluat palauttaa korun, maksat itse palautuskulut, mutta se on helppoa ja yksinkertaista:

  1. Lähetä koru alkuperäisessä korurasian mukana.

  2. Laita se tavalliseen kirjekuoreen ja lähetä se tavallisena kirjeenä.

  3. Liitä mukaan ostajan koko nimi, seurantakoodi tai verkkotilauksen numero.

  4. Muista ilmoittaa, onko palautus hyvitystä vai reklamaatiota varten.

HUOM: Rahat palautetaan automaattisesti sille maksukortille, jota käytettiin tilauksen tekemiseen.

Jos palautat tuotteen peruutuksen tai vaihdon vuoksi, pyydämme sinua lähettämään korun takaisin meille. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitämme rahat välittömästi sillä maksukortilla, jolla koru on ostettu.

Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee uusi tilaus siitä.

Reklamaation yhteydessä varmista, että kuvailet mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti, mikä on vialla korussa. Liitä nämä tiedot sekä tilausnumerosi palautuslähetykseen.

Toimituskulut palautuksen yhteydessä

Jos haluat palauttaa korun, maksat itse palautuskulut, mutta se on helppoa ja yksinkertaista:

  1. Lähetä vain koru siinä korurasian kanssa, jonka sait sen mukana.

2.Laita se tavalliseen kirjekuoreen ja lähetä se tavallisena kirjeenä.

3.Liitä mukaan ostajan koko nimi, seurantakoodi tai verkkotilauksen numero.

4.Muista mainita, onko palautus hyvitystä vai reklamaatiota varten.

5.Rahat palautetaan automaattisesti sille maksukortille, jota käytettiin tilauksen tekemiseen.

Reklamaatio - 2 vuotta osto-oikeuslain mukaan

Kauppa kuuluu tietenkin ostolakiin, mukaan lukien virheiden osalta. Ostolaki antaa sinulle oikeuden saada virheellinen tuote korjattua, vaihdettua, rahat takaisin tai hinnanalennusta kahden vuoden ajan ostosta riippuen tilanteesta.

Reklamaation tulee olla perusteltu, ja virheet eivät saa johtua tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta vahingollisesta toiminnasta.

Peruutusoikeus: 60 päivää

Kaikki verkkokaupan ostot ovat peruutusoikeuden piirissä 60 päivän ajan.

Jopa 60 päivää tavaran vastaanottamisen jälkeen voit ilmoittaa meille peruuttavasi ostoksesi ja sen jälkeen palauttaa tavarat meille.

Jos määräaika päättyy lauantaina, sunnuntaina tai pyhäpäivänä, määräaikaa pidennetään seuraavaan arkipäivään.

Jos sinun on palautettava jotain peruutusoikeuden nojalla, se on lähetettävä postiosoitteeseemme, jonka löydät liiketoimintaehdoistamme kohdasta "Yhteystiedot ja palautus".

Jos päätät olla noutamatta pakettisi - ja paketti palautetaan noutamatta jättämisen vuoksi - sinulta veloitetaan lähetys- ja pakkausmaksu. Katso sovellettavat maksut kohdasta Toimitus.

Korujen käyttöohjee

Kaikki A-Hjortilla myytävät korut noudattavat Tanskan lakivaatimuksia nikkelin, kadmiumin, lyijyn ja elohopean päästöistä. Kaikki suunnittelijat noudattavat leimalainsäädäntöä hopealle ja kullalle.

 Kun koruja ei käytetä, ne tulisi säilyttää saamassasi laatikossa. Jos useampi koru on pinottuna yhteen, ne voivat värjätä toisiaan ja menettää väriään.

Kaikki korut, joissa on pinnankäsittely, hapettuminen tai kullaus, tulisi suojata, koska tämä pinta kuluu käytön aikana.

Suositellaan, että otat korut pois ennen kuin:

  • Menee nukkumaan

  • Menee suihkuun

  • Pesee kädet

  • Urheilee

  • Kylpee kloori- ja suolavedessä

Suositellaan lisäksi täysin välttämään:

  • Hiuslakka

  • Hajuvesi

  • Voiteet


Korut kivillä voivat menettää kiiltonsa ajan myötä likaantumisen vuoksi. Niitä voi puhdistaa hammasharjalla, lämpimällä vedellä ja sulfo - ja ne ovat taas kuin uusia. Koruja, joissa on helmiä, keramiikkaa, nahkaa, emaliaa tai kiviä, tulisi varoa. Liima voi liueta, keramiikan väri voi haalistua tai emali voi särkyä pudotessaan lattialle

Korut voidaan virkistää käyttämällä hopea/kulta puhdistusainetta. Lue aina ohjeet sen käytöstä. Koruja, joissa on helmiä, meripihkaa, nahkaa, emaliaa ja keramiikkaa, ei kannata puhdistaa hopea/kulta puhdistusaineella samalla tavalla kuin niitä, joissa ei ole - vain tarkalla valvonnalla, jos mahdollista.

Jotkut ihmiset erittävät ihoonsa aineita, jotka nopeuttavat sterling-hopean/kerätyn kullan värjäytymisprosessia. Tämä voi koskea henkilöitä, jotka käyttävät tiettyä lääkitystä, diabeetikkoja tai muita. Hyvin harvat ihmiset eivät voi sietää sterling-hopeaa, jolloin suositellaan käyttämään vain koruja, jotka ovat korkeakaraattista kultaa.

Tietojen hallinta

Evästeet verkkosivustolla

Käyttämällä verkkosivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet ovat välttämättömiä verkkokaupan optimaalisen toiminnan kannalta

Henkilötietojen säilyttämisestä

Kun teet ostoksia A-HJORTissa, tarvitsemme joitakin henkilökohtaisia tietoja kaupan toteuttamiseksi:

Nimi

Osoite

Postinumero ja kaupunki

Sähköpostiosoite

Puhelinnumero/matkapuhelinnumero

Edellä mainitut tiedot tallennetaan tietoihin siitä, mitä tuotteita olet ostanut, 5 vuoden ajan kyseisen tilikauden päättymisestä alkaen, kuten kirjanpitolain 10 § edellyttää, minkä jälkeen tiedot poistetaan.

Jos olet luonut itsepalvelutilin meille, henkilökohtaisia tietojasi ja tilaustietoja ei kuitenkaan poisteta, ellet pyydä meitä tekemään niin.

Tietoja ei koskaan luovuteta tai myydä kolmansille osapuolille, ellei se liity yrityksen uudelleenjärjestelyyn tai kokonaan tai osittain tapahtuvaan liiketoimintakauppaan.

Mahdollinen tietojen luovutus tällaisessa tilanteessa tapahtuu aina voimassa olevan henkilötietolainsäädännön mukaisesti.

Asiakkaana sinulla on mahdollisuus saada tietoa tietojemme tallennuksesta sinusta, ja voit vastustaa rekisteröintiä tämän lain mukaisesti.

Ota yhteyttä A-HJORTiin, jos haluat lisätietoja tai sinulla on kommentteja

Tietoja A-Deeristä

Yhteystiedot ja yritys (A-Hjort ApS)

Verkkokauppaa hallinnoi:

A-Hjort ApS
Buchwaldsgade 15 B
5000 Odense C
CVR: 35841857

Yhteystiedot:

Sähköposti: sales.dk@a-hjort.com
Puhelin: +45 7199 3630"

Näin teet ostoksia A-Hjort

A-Hjortista ensimmäisestä klikkauksesta tilauksesi vastaanottamiseen haluamme tehdä sen niin helppoa, suoraviivaista ja miellyttävää kuin mahdollista.

Verkkokauppa on aina auki, ja voit tehdä ostoksia silloin kun haluat. Kun olet tehnyt tilauksen, saat pian tilausvahvistuksen sähköpostitse. Vahvistusviesti on merkintä siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

Tilaus käsitellään sitten muutamien arkipäivien kuluessa. Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, saat sähköpostitse vahvistuksen tilauksen käsittelystä sekä seurantalinkin, jolla voit seurata pakettia. Laskusi lähetetään myöhemmin Klarnalta. Sen jälkeen paketti luovutetaan toimituskumppanillemme, ja voit odottaa vastaanottavasi tuotteet 3-8 päivän kuluessa.

Kaikissa kaupoissa A-Hjort pidättää oikeuden hintavirheisiin, kirjoitusvirheisiin, loppuneisiin tai poistuneisiin tuotteisiin, epäilyksiin petoksesta sekä ylivoimaisiin esteisiin. Jos jokin näistä tekijöistä ilmenee, pidätämme oikeuden perua kaupan kokonaan tai osittain. Jos tilauksessasi ilmenee jotain ongelmaa, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ratkaistaksemme tilanteen