Valitukset
A-Hjortilla on suuri kunnioitus koruja kohtaan, ja otamme aina vastaan kaikki reklamaatiot ymmärtäväisesti ja avuliaasti. Jos epäonnea sattuu ja koru rikkoutuu, autamme sinua luonnollisesti.
Tiedämme, että koruilla on usein suuri ja erityinen merkitys, ja siksi olemme valmiina vaihtamaan sen uuteen tai korjaamaan sen puolestasi. Tämä ei kuitenkaan koske kuluneita tai itse aiheutettuja vahinkoja.
Jos haluat tehdä reklamaation korusta, sinun on itse maksettava palautuskulut, mutta se on helppoa ja yksinkertaista. On kuitenkin tärkeää, että kuvailet niin tarkasti ja yksityiskohtaisesti kuin mahdollista, mikä on vikana korussa.
Mutta seuraa ohjeitamme täällä:
Lähetä vain koru siinä korurasian sisällä, jonka sait sen mukana. Muista kuvailla niin tarkasti ja yksityiskohtaisesti kuin mahdollista, mikä on vikana korussa.
2. Lähetä koru huolellisesti. Laita se tarvittaessa pahvilaatikkoon, kuplamuoviin tai muuhun suojaavaan kuoreen.
3. Liitä mukaan ostajan koko nimi, toimituslista tai tilausnumero.
Haluamme tehdä sen sinulle mahdollisimman helpoksi. Siksi suosittelemme käyttämään palautusportaalia, jossa voit helposti ostaa palautustarrasi.
Seuraa linkkiämme täällä luodaksesi palautustarrasi.
Tietenkin voit myös itse huolehtia omasta palautustarrastasi lähimmässä pakettikaupassasi.
Lue lisää palautus- ja vaihtokäytännöstämme täältä.
Jos olet epävarma tai sinulla on kysymyksiä reklamaatiostasi, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen sales.dk@a-hjort.com tai soittaa meille numeroon
+45 71 99 36 30, niin autamme mielellämme.
Kun lähetät sähköpostia, liitä mukaan kuva rikkoutuneesta korusta, niin on helpompaa auttaa sinua nopeasti.
Periaatteessa sinulla on kahden vuoden reklamaatio-oikeus ostopäivästä lähtien, ostolaissa määrätyin ehdoin